کتابخانه چوبی جداشونده ترکیبی

کتابخانه چوبی جداشونده ترکیبی

تاثیر دکوراسیون در روحیه انسان

امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر.
از سوی دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی می تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. میزان امنیت، صمیمیت، آرامش و شور و هیجان موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. باید دانست که هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخگویی به نیازهای آنها در معماری داخلی در اولویت قرار می گیرد.
علاوه بر معماری های داخلی اسباب و لوازم به کار رفته در خانه و یا محل کار میتواند تاثیر زیادی بر روحیه ما بگذارد.
برای تحقق این امر اغلب ما از گلدان و دکوری برای زیبا کردن محیط اطراف استفاده میکنیم که این اقلام نیازمند یک جایگاه مناسب با طرح و رنگی متناسب با محیط ما و دوام و کیفیت ساخت بالاست.
سی بازار با قدمتی چند ساله در تامین و عرضه ی انواع دکوریجات منزل با کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش خوب ، رضایت بلند مدت مشتریان را سرلوحه اهداف خود دارد.
در اینجا ما قصد داریم شما را با کتابخانه و جایگاه گلدان و دکوری چوبی جداشونده آشنا کنیم.
محصولی با طراحی منحصر به فرد با امکانات ویژه.
این محصول ساخته شده از جنس ام دی اف با روکش ملامینه و نوار پی وی سی ، قابلیت انتخاب سه رنگ سفید ، ونگه (قهوه ای تیره ) و گردویی (قهوه ای روشن ) را دارد و با توجه به سوار شدن سطر ها و ستون ها بر هم ، امکان حمل و جابجایی راحتی را فراهم کرده و دیگر نگران اسباب کشی و جابجایی جسمی حجیم نمی‌شوید. در عین حال این استند از استحکام و تحمل وزن بالایی برخوردار است و مناسب برای انواع کتاب ، گلدان و دکوری میباشد.

ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید یک کتابخانه یا استند گلدان و یا شلف دکوری را دارید ؛ دست نگه دارید و حتما از مدل های تک خانه الی ۲۵ خانه مربع و مستطیل و ترکیبی این محصول دیدن فرمایید و با محصولات موجود مقایسه کنید.
انتخاب با شما

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن مدل ها میتوانید اینجا کلیک نمایید.

نظرات بازدیدکنندگان

  1. میثم

    با سلام و تشکر از پست خوبتون ، فقط برای همه جا ارسال دارید یا فقط باید بیایم از تهران تحویل بگیریم ؟

 پشتیبانی آنلاین از طریق واتس اپ