چراغ های باغی خورشیدی شارژی

چراغ های باغی خورشیدی شارژی

بزرگترین اختراع بشریت برق و روشنایی بوده و این روز ها با نبود روشنایی عملا تمامی کارها مختل میشوند ؛ باتوجه با اهمیت نور در زندگی بشر و پیشرفت روز افزون علم و نیاز به استفاده از انرژی های پاک ، کم کم چراغ های خورشیدی پای خود را به زندگی انسان ها باز کردند.

چراغ های خورشیدی باغی و باغچه ای نیز از این پیشرفت بهره بردند و حالا حتی در کشور عزیز خودمان با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در مدل ها و نور دهی های متفاوت عرضه می گردد.

فروشگاه سی بازار با سابقه ای چندین ساله در امر تامین و فروش این محصولات ، مفتخر است که توضیحاتی در مورد نحوه عملکرد این محصولات خدمت شما بزرگواران ارائه دهد.

چراغ های باغی خورشیدی کاملا ضد آب و بی نیاز به سیم کشی میباشند و تمامی فرایند شارژ و روشنایی این محصولات اتوماتیک و داخلی است.

در طول روز پنل خورشیدی نصب شده بر روی چراغ باغی ، با تابش مستقیم و یا غیر مستقیم نور آفتاب ، باتری داخلی محصول را شارژ میکنند و در زمان نبود نور به صورت کاملا اتوماتیک چراغ داخلی خود را روشن میکنند تا به محیط شما نور و زیبایی ببخشند.

این محصولات در مدل های کاشتنی ، سر دیواری ، بدنه استیل ، بدنه پلاستیک ، تک ال ای دی و نه ال ای دی قابل سفارش میباشند.

همچنین به دلیل استفاده از LED ، مصرف این چراغ های باغچه ای کم ، و عمر طولانی دارند و باتری های داخلی نیز از نوع قلمی و قابل تعویض میباشند.

شما میتوانید در مجموعه سی بازار انواع این مدل ها را به همراه قیمت و اطلاعات فنی کامل و تصاویر با کیفیت مشاهده و در صورت تمایل به سفارش درب منزل پرداخت بفرمایید. همچنین این محصولات تست شده میباشند و در صورت وجود ایراد و یا مشکلی هفت روز ضمانت تعویض و ارجاع بی قید و شرط دارید.

جهت بازدید از این چراغ های خورشیدی اینجا کلیک نمایید

نظرات بازدیدکنندگان

     پشتیبانی آنلاین از طریق واتس اپ